La nivel global, nu mai puțin de 76 de milioane de abonați au așteptat cu sufletul la gură să-l vadă pe britanicul Henry Cavill, transformat în The Witcher, cum măcelărește tot felul de monștrii. Această informație este cuprinsă într-o scrisoare pe care pe care Netflix a trimis-o tuturor acționarilor săi. Iar ca să poți să-ți dai seama ce înseamnă acest lucru, gândește-te că ultimul episod al serialului Game of Thrones, unul din cele mai urmărite și îndrăgite seriale din întreaga lume în deceniul trecut, a fost vizionat de 19 milioane de oameni.
Ce înseamnă numerele astronomice cu care se laudă cei de la Netflix când vine vorba de filmul The Witcher?
Fără îndoială, The Witcher este un film excelent! Lăsând la o parte conceptul care a cucerit inimile a milioane de fani în întreaga lume, modul în care este filmat și transformarea actorilor principali, în special a lui Henry Cavill, a ținut în casă multe persoane care au considerat că nimic altceva nu merită mai mult decât vizionarea filmului. Dar totuși, există și o explicație a numerelor astronomice din scrisoarea celor de la Netflix către acționari.
În timp ce în cazul ultimului episod de la Game of Thrones s-au luat în calcul doar vizionările în care abonații s-au uitat la mai mult de 70% din episod, pentru The Witcher s-a calculat orice vizionare care a depășit două minute. Și astfel, s-a ajuns la numărul uriaș de 76 de milioane care depășește numărul abonaților lui Hulu, principalul competitor al canalului Netflix și înseamnă de șapte ori mai mult decât numărul de abonați pe care l-a avut canalul Disney Plus acum două luni.
Un pas mic pentru America, un pas mare pentru omenire
The Witcher nu este singura realizare din ultimul timp a canalului Netflix. Serialul The Crown a strâns un număr de 73 de milioane de vizualizări, iar 6 Underground 83 de milioane. Dar, subliniem, calculele au fost făcute pentru orice vizionare mai mare de două minute.
Tot din scrisoarea celor de la Netflix mai aflăm că anul trecut numărul de abonați din afara Americii este mai mare de 100 de milioane, în comparație cu numărul celor din state care abia se apropie de 70 de milioane. Iar acest lucru se datorează într-o oarecare măsură și serialului The Witcher care a determinat o mulțime de fani ai jocului să se aboneze la canal pentru a vedea cum arată The Witcher în realitate.
La ce să ne așteptăm pentru sezonul 2 al serialului The Witcher?
Având în vedere existența romanelor The Witcher, nu este foarte greu să ne imaginăm din ce s-ar putea inspira producătorii serialului în continuare. Pentru primul sezon nu s-a profitat decât de primele două colecții cu nuvele și de aceea încă există suficient material pe care Lauren Hissrich, producătoarea serialului să se bazeze. În plus, sezonul 2 din The Witcher a fost deja confirmat, iar filmările încep din luna februarie. De aceea cea mai probabilă dată de lansare a noului sezon va avea loc în anul 2021.
Un lucru care a surprins pe mulți din cei care s-au uitat deja la primul sezon The Witcher a fost modul în care au fost realizate episoadele. Acestea s-au desfășurat în mai multe locuri și nu au avut o ordine cronologică firească. De aceea, fanii au simțit nevoia realizării unei axe a timpului din care să înțeleagă mai bine cum stau lucrurile.

Însă modul în care filmul și-a spus povestea, nu este unul întâmplător! Într-un interviu, Lauren Hissrich a afirmat faptul că atunci când urmărește un serial, ei, personal, îi place să fie pusă la încercare. Adoră provocările și s-a gândit că și fanii serialului savurează mai mult producțiile alambicate având în vedere că mulți dintre ei sunt gameri.
Dar s-a dovedit că există totuși și o mulțime de abonați care preferă să nu aibă parte de prea multe bătăi de cap atunci când se uită la un film și de aceea presupunem că sezonul 2 din The Witcher va fi ușor diferit, cel puțin din acest punct de vedere.