Distribuția gondolelor (rafturilor de mijloc) într-un magazin îndeplinește o funcție specifică. Din acest motiv, există mai multe tipuri de culoare de marfă concepute pentru a înregistra cel mai mare număr de vânzări. În acest articol vă vom dezvălui câteva tipuri de culoare de marfă.
Strategiile implementate pentru comercializarea produselor în magazinul fizic trebuie să depășească cu mult simpla plasare a diverselor rafturi metalice pentru magazin, precum gondolele (rafturi de mijloc) și formarea culoarelor, astfel încât clienții să circule și să poată observa produsele.
În prezent, distribuția în magazin se face în conformitate cu principiile merchandising-ului vizual, care are rezultate foarte bune în retail, contribuind la dezvoltarea acestuia.
Vom începe prin a explica faptul că merchandising-ul vizual sau marketing-ul vizual este procesul de amplasare a rafturilor și de expunere a produselor, cu scopul de a maximiza vânzările și stârni emoții clienților în timpul experienței lor de cumpărături.
Este important să ne amintim că marketing-ul sau merchandising-ul reprezintă arta și știința afișării produselor într-un mod atractiv care permite stimularea cliențiilor să cumpere.
Din acest motiv este esențial să vă asigurați că cei care intră în magazinul dvs. circulă prin cât mai multe zone.
1. Design tip grilă
Este cel mai comun design în retail, acesta folosește rafturi, precum sunt gondolele, care sunt așezate în rânduri lungi, de obicei într-un unghi drept care acoperă aproape întregul magazin, creând culoare clare pentru a permite traficul de clienți.
Design-ul de tip grilă este foarte bine structurat și vă permite să maximizați spațiul comercial disponibil. În general, acest design este folosit în supermarket-uri, farmacii și diverse alte magazine.
Design de tip liber
Designul de tip liber este un format modern în care sunt utilizate dispozitive Beacons de ultimă tehnologie pentru a reduce prezența articolelor expuse și crea un mediu mult mai relaxat și comod, conceput pentru confortul și satisfacția clienților.
Obiectivul principal al utilizării acestor tipuri de culoare este de a permite clienților să cumpere și să navigheze printre ele în ritmul lor. Nu există un model de trafic definit. Acest design dă rezultate excelente în magazinele mici, de 500 de metri pătrați.
Design unghiular
Acest tip de design este cunoscut și sub denumirea de mixt, deoarece folosește un amestec de tipuri de expozanți în distribuția sa unghiulară. Ocupă mult mai mult spațiu decât alte tipuri, dar din punct de vedere vizual tinde să fie mai plăcut pentru client.
În mod normal, acest tip de design este utilizat în magazinele de îmbrăcăminte și bijuterii, deși poate fi observat și în anumite departamente ale marilor comercianți.
4. Design tip buclă
Acesta folosește o combinație de mai multe unități de expunere, configurând culoare proiectate pentru călătoria sau traseul clientului în interiorul magazinului, creând un circuit în care este asigurată o vizibilitate bună a produselor.
Este important să aveți accesorii și rafturi potrivite pentru un impact vizual real asupra cumpărătorului, pentru a înregistra cât mai multe vânzări.
Concluzie
Indiferent de tipul de culoar de marfă creat, totul ar trebui să fie bine organizat pentru a trasa corect calea și distribui corect expozanții ținând cont de fluxul de trafic.
Este indicat să luați decizia „punându-vă în locul clientului” pentru a asigura o experiență de cumpărături cu adevărat confortabilă și satisfăcătoare.
Nu uitați că fiecare pas făcut în planificarea magazinului dvs. va avea consecințe fie pozitive, fie negative. Clientul va fi cel care va decide dacă magazinul este pe placul său, cumpărând regulat din el, fie pur și simplu va intra o dată și va pleca cu mâinile goale.
Astăzi, tendințele indică utilizarea unui design netradițional care utilizează Branding-ul în retail și tehnologia Beacons.
Astăzi, indiferent de cum vă veți amenaja magazinul, de ce fel de culoare veți crea, vă puteți baza pe rafturi metalice de înaltă calitate, pe care le găsiți în oferta celor de la Rafturi Metalice de la A la Z.
De îndată ce veți lua legătura cu specialiștii acestei companii, veți primi pe lângă rafturi menite să crească vizibilitatea produselor, și o serie de sfaturi care vă vor ajuta să îmbunătăți experiența de cumpărături ale consumatorilor, determinându-i să ia decizia de a se întoarce în magazin și cu altă ocazie. Mult succes vă dorim!