Nu toate agentiile va vor explica ce trebuie sa urmariti in campaniile de marketing, asa ca e bine sa cautati o agentie bine pregatita, asa cum este agentia de digital marketing re7consulting romania.

Evalueaza nevoile afacerii tale:

Avand in vedere necesitatile afacerii, vei reusi sa identifici si obiectivele potrivite unor campanii PPC eficiente. Intrebati-va ce incercati sa obtinet din anunturile dumneavoastra platite? De ce credeti ca afacerea dumneavoastra are nevoie de o strategie de plata pe clic? Raspunsul la aceste intrebari va ofera o directie buna atunci cand creati un plan de marketing ppc care sa se alinieze obiectivelor dumneavoastra de afaceri.

Definiti obiective realizabile si provocatoare:

E bine sa stabiliti obiective PPC clare, specifice si realiste. In ceea ce privește inflexiunea, obiectivele ar trebui sa fie provocatoare si pot implica pasi importanti de atins. Daca obiectivele sunt prea usoare, care mai este rostul?

Fiecare obiectiv ar trebui sa va inspire si sa fie o provocare si pentru echipa din agentia de PPC. Cu planificarea strategica si soluția bazata pe date (si un pic de tenacitate), obiectivele vor fi complet realizabile.

Stabilirea obiectivelor pe termen scurt si lung:

In publicitatea PPC, puteți seta obiective pentru orice interval de timp. Ar putea fi saptamanal, bi-saptamanal, lunar, trimestrial sau anual – in functie de sfera campaniilor dumneavoastra.

Stabilirea obiectivelor pentru aceste perioade de timp este ideala pentru campaniile PPC. Obiectivele pe termen scurt creeaza valori de referință pentru un scop mai larg sau contacte la nivel înalt. Pe de alta parte, obiectivele pe termen lung determina performanța generala a strategiei dumneavoastra de plata pe clic.

Articole recomandate:
De ce Money Studio este solutia problemelor financiare?

Atunci când stabiliti obiectivele unor campanii PPC, asigurați-va ca priviti perioade de timp similare care furnizeaza comparatii paralele. Astfel, va este mai ușor sa evaluati performanta campaniei.

Concentrati-va asupra rezultatului campaniei dumneavoastra:

Dacă stabiliti un obiectiv cum ar fi „adaugarea a 300 de cuvinte cheie noi in contul meu”, ar trebui sa va reganditi obiectivele. Retineti caobiectivele ar trebui sa se concentreze pe rezultatul eforturilor dumneavoastra, nu pe aport. Concentrati-va pe rezultate, nu pe strategie pentru a va atinge obiectivele. Aceasta este o greșseala comună pentru unele companii si chiar agentii ppc digitale

Mai degraba, obiectivul ar trebui sa indice: „Pana in ianuarie 2021, vom creste vanzarile cu 3% fata de august 2020 si vom reduce costul pe achizitie (CPA) cu 1%.” Dupa ce ați stabilit obiective specifice, este timpul să identificati strategia pentru a ajunge acolo.

Stabiliti obiectivele de baza si nivele de atins:

Setarea nivelurilor de obiective ofera mai multă directie oricaror campanii ppc. De asemenea, va motivează mai mult echipa. Obiectivul de baza servește ca prag pentru succes; in timp ce obiectivele extinse sunt de obicei obiective prea coplesitoare.

Analizati performanta obiectivelor:

Analiza performantei obiectivelor este vitala pentru fiecare campanie de marketing digital. Nu va concentrați doar asupra atingerii obiectivului. De asemenea, trebuie sa determinați de ce sau cum ati obținut rezultatele. Același lucru este valabil si pentru obiectivele pe care nu le-ati atins. Aflati cauza principala și cum trebuie sa rezolvati situatia. Nu uitati, invatarea continua este cel mai bun beneficiu pe care puteti sa il obtineti din acest proces.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here