Industria jocurilor de noroc a cunoscut o dezvoltare explozivă odată cu implementarea ultimelor tehnologii. Aşa se face că acum poţi sta liniştit acasă şi poţi avea acces cu un simplu click la o mulţime de jocuri de noroc. De cele mai multe ori, alegerea unui casino online care să satisfacă nevoile unui jucător poate să fie o acţiune destul de dificilă. Zvonurile care circulă în online despre cazinouri îngreunează şi mai mult site-ul pentru care ai vrea sa optezi. Pentru că se vehiculează câteva neadevăruri care pot influenţa negativ jucătorii, accesează supercazino.ro și află care casino și ce joc ți se vor potrivi cel mai bine.
Jocurile de noroc sunt legale
Din fericire, în ţara noastră legislaţia oferă cadrul necesar pentru activitatea cazinourilor online. Este adevărat că în spaţiul virtual îşi fac loc şi firme fantomă care speculează încrederea playerilor şi reuşesc să îi păcălească. Aceste exemple sunt însă rare, de obicei fiind identificate rapid şi interzise. Trebuie totuşi să îţi iei câteva măsuri de precauţie.
- Să consulţi forumurile de specialitate unde poţi afla detalii despre un cazinou online şi despre eventualele probleme pe care le au jucătorii
- Să alegi în mediul online cazinourile care sunt extensii ale unor case de pariuri cu expunere mare stradală, aşa cum desigur ai la tine în cartier
- Să consulţi lista neagră a ONJN
- Să verifici întotdeauna că siteul online unde alegi să devii client să aibă o licenţă valabilă ONJN, licenţă al cărei număr şi perioadă de valabilitate se găseşte obligatoriu pe prima pagină a platformei online
Acel „cazinou” este cel mai bun
Sunt fel şi fel de jucători în mediul online care au preferinţe diverse în ceea ce priveşte jocurile de noroc. Pot fi playeri care iubesc păcănelele, cei care îndrăgesc jocurile de masă, sau cei care se joacă loto. Alegerea unui cazinou online trebuie să ţină seama de preferinţele tale, astfel încât să nu fi dezamăgit. Mediul online este “bombardat” constant cu informaţii care te pot bulversa. Citeşti ca un anumit cazinou este cel mai bun sau dimpotrivă ca un altul este cel mai prost. Trebuie să discerni şi să cerni aceste informaţii, pentru că şi în mediul online marketingul face legea.
Te pot ajuta să alegi în cunoştinţă de cauză un cazinou care să se potrivească profilului tău de jucător dacă apelezi la site-uri specializate precum supercazino.ro, unde vei putea să citeşti recenzii corecte și reale. După ce consulţi acest site, poţi să faci o simplă verificare intrând pe pagina oficială a cazinoului ţintă. Trebuie să iei minim câteva informaţii care să te asigure că alegerea este corectă:
- Oferta trebuie să se muleze pe preferinţele tale de jucător şi trebuie să o parcurgi cu atenţie, identificând în acest fel jocurile care ți se potrivesc
- Trebuie să verifici că există posibilitatea de a încerca toate jocurile din oferta platformei în varianta demo. Vei putea în acest fel să cunoşti în detaliu jocurile şi să treci ulterior la jocul pe bani reali
- Orice cazino care activează în mediul online trebuie obligatoriu să deţină o licenţă eliberată de ONJN, licenţă a cărei valabilitate este de 10 ani şi a cărei autenticitate se poate verifica pe site-ul organizaţiei
- Metodele de plată pe care le poţi utiliza trebuie să fie diverse şi să le cuprindă atât pe cele clasice, precum cardurile de debit/credit cât şi pe cele mai moderne, de tip portofele electronice precum Skrill sau Neteller
Asistenţa clienţi este mereu pe fază
Dacă eşti client al unui cazino online, atunci ştii că una dintre cele mai importante calităţi pe care o asemenea platformă trebuie să o aibă este partea de asistenţă clienţi. Este o verigă esenţială în comunicarea jucător cazinou, care duce încrederea reciprocă la un alt nivel. Sunt diverse acţiuni pe care trebuie să le faci pe parcursul transformării tale din potenţial client în jucătorul cu drepturi depline al unui cazinou online. Trebuie să lucrezi cu echipa de asistenţă clienţi în următoarele împrejurări:
- Dacă ai nelămuriri în legătură cu documentele pe care trebuie să le completezi sau de formatul copiilor pe care trebuie să le transmiţi în vederea efectuării procesului KYC
- Dacă după validare, contul tău de jucător este blocat. Sunt varii motive pentru care cazinoul poate face acest lucru, însă echipa de asistenţă clienţi ar trebui să te lămurească cu privire la motivul blocării
- Dacă retragerile de numerar durează mai mult decât sunt stipulate în regulamentul intern al platformei
Ceea ce trebuie să te îngrijoreze ca jucător este atât de aşteptată retragere de numerar. Ar trebui ca aceasta să respecte intervalele orare specificate în capitolul T&C. Contactezi serviciul de relaţii cu clienţii, ţi se dau câteva explicaţii şi lucrurile intră într-o zonă gri pe care nu ţi-o doreşti. Tocmai de aceea, înainte de a alege să fii clientul unui cazinou online este bine să te informezi asupra acestor detalii şi să acţionezi în consecinţă. Asistenţa pentru clienţi a fost dintotdeauna punctul sensibil al comunicării cu playerii. Este posibil ca unii jucători să apeleze serviciul în acelaşi timp cu diverse probleme iar operatorul să fie copleşit de mulţimea cererilor.
E posibil ca metodele de comunicare să nu fie diversificate, să se afişeze doar un număr de telefon unde suni încontinuu şi nu îţi răspunde nimeni sau dimpotrivă, ţi se răspunde însă explicaţiile sunt vagi şi nu rezolvă în niciun caz problema. Tocmai de aceea, înainte de a alege cazinoul, trebuie să te asiguri că serviciul cu clienţii este unul calitativ, care răspunde prompt şi mai ales rezolvă rapid problemele apărute. Un serviciu de acest tip trebuie să dispună de mai multe canale de comunicare ca:
- EMAIL – O adresă validă de email apelabilă nonstop
- CHAT LIVE – Un canal de chat live, unde se poate comunica de ambele părţi în timp real
- MOBIL – Un număr de telefon, apelabil gratuit
Concluzia pe care o poţi trage ca jucător este că alegerea unui cazinou online nu este foarte ușoară și trebuie făcută cu mare atenție. Este necesar să te informezi temeinic înainte de a face pasul decisiv pentru a avea garanţia că toate posibilele neplăceri vor fi evitate încă de la început.