Aceste instrumente au reușit să capteze atenția companiilor mari dar şi a antreprenorilor mai mici. Soluțiile furnizate de CRM-uri sunt numeroase şi contribuie la optimizarea timpului de lucru prin automatizarea vânzărilor, sunt esențiale în creșterea randamentului şi gestionarea mai bună a contactelor. Implementarea uneltelor de acest tip nu mai pot fi considerate opţiuni de salvare, ci mai degrabă instrumente de creştere rapidă şi sigură. Softurile CRM au aplicabilitate largă, sunt posibile pe o varietate generoase de activităţi, de la vânzări, relaţii clienţi la gestionare şi programare. Totuşi în rândurile următoare ne vom opri asupra opri asupra CRM contact center solution, adică a uneltelor potrivite pentru centre de contact.
CRM contact center solution ce sunt?
Când vorbim se integrare CRM contact center solution vorbim de optimizarea relaţiilor cu clienţii, de fidelizarea acestora de realizarea unor legături durabile pe termen lung. Softurile acţionează contextual şi organizează eficient activitatea din Call Center, astfel operatorii vor putea îndeplini corect şi la timp toate sarcinile atribuite. Practic, aceste softuri specializate optimizează toate canalele de comunicare facilitând comunicarea cu clienţii. Operaţiunile devin mai consistente, logice şi mai uşor de abordat. Indiferent de statutul actual al companiei, sistemele CRM contact center solution îmbunătăţesc activitatea şi susţin progresul.
Care sunt beneficiile cheie ale softurilor CRM în departamentele Contact Center?
- Creşte productivitatea operatorului
Departamentele de contact center sunt de multe ori suprasolicitate de e-mailuri, mesaje, notificări, comenzi efectuate, retururi. În acest departament sunt şi clienții sau furnizorii cu situații particulare. Cele mai multe companii alocă resurse umane suplimentare, în lipsa unui sistem CRM. Deci integrarea unui soft permite eficientizarea sarcinilor şi scade costul de lucru. Trebuie menționat ca aceste softuri integrate vin cu opțiuni de centralizare şi distribuire a datelor, astfel nici un email şi nici o notificare nu rămâne fără răspuns şi fără rezolvare.
2. Te ajuta să furnizezi oferte personalizate clienţilor
Sistemele CRM integrate în departamentele de contact center, selectează date importante despre clienți, despre frecvențe de achiziţionare şi comportamentul acestora fapt ce te ajuta să crezi oferte personalizate pentru fiecare în parte. Poţi intui frecventa interacţiunii sau dimpotrivă tipul produselor/operațiunilor preferate. Aceleași tipare sunt create şi în cazul furnizorilor.
3. Centralizează eficient datele şi informaţiile esenţiale
Sistemele CMR sunt indispensabile pentru centralizarea şi sortarea datelor, indiferent de sursa acestora. Astfel ai acces şi la datele provenite prin canalele media, şi la cele directe furnizate prin intermediul telefonului, a emailului, paginii web.
4. Vine cu funcții specializate de optimizare şi gestionare a datelor
Un alt mare beneficiu al sistemului CRM este reprezentat de integrarea unor funcții speciale. Aceste instrumente colectează, sortează şi păstrează emailuri, convorbiri şi multe alte informații furnizate de clienți şi parteneri de afaceri. Acest aspect te ajută să eficientizezi lucrul. Operatorii au acces facil chiar şi la informațiile mai vechi de un an. Aceste funcţii speciale contribuie la eficientizare operaţiunilor şi la soluţionarea rapidă a problemelor.
5. Cresc siguranţa în faţa atacurilor cibernetice
Sistemele CRM sunt dezvoltate să optimizeze telemunca şi munca la domiciliu. Softurile sunt protejate împotriva atacurilor cibernetice şi furturilor de date, indiferent de locul din care sunt accesate. Aceste măsuri suplimentare de siguranță permit realizarea confortabilă a lucrului de acasă.