Pe măsură ce rețelele sociale ne-au schimbat consumul media, bradurile de tot felul au căutat vedete – și mai nou influenceri – pentru a construi audiențe într-un mod în care mass-media tradițională nu a reușit. Același principiu se aplică și în cazul cazinourilor. Ți s-a întâmplat vreodată să vezi o vedetă jucând poker online sau poate un slot de tipul Sizzling Hot? Suntem siguri ca da!

Ce este Influencer Marketing?

Înainte să ne uităm la marketingul bazat pe influenceri din industria cazinourilor, e nevoie să înțelegem exact ce înseamnă acest tip de promovare. Marketingul prin influență este una dintre cele mai recente modalități de advertising pe care companiile o folosesc pentru a-și promova brandurile și serviciile.

Conceptul de influencer marketing a existat de veacuri, dar termenul „influencer” nu a fost adăugat la acest tip de campanie de marketing până de curând. Companiile și bradurile din întreaga lume au căutat întotdeauna să atragă artiști și vedete sportive pentru a aduce un plus de imagine produselor și serviciilor din portofoliu.

Logica din spatele acestui lucru a fost simplă. Atunci când un nume celebru sau o față faimoasă aprobă un anumit produs sau serviciu , acesta primește multă atenție, în special din partea fanilor. Această aprobare a vedetelor, dacă este făcută corect, nu numai că va crește imaginea de marcă a produsului și a companiei, ci va duce și la o creștere a produselor vândute.

Odată cu creșterea masivă a popularității platformelor de social media din ultimii câțiva ani, aceste canale au devenit principala modalitate de transmitere a mesajului influencerilor. Cu toate acestea, diversele branduri, inclusiv casinourile, pot profita de puterea rețelelor sociale, pot colabora cu influenceri ai rețelelor sociale și îi pot determina să-și promoveze brandul, produsele și serviciile pentru următorii lor.

Marketingul de cazino

Cazinourile sunt afaceri care au fost un pilon în industria globală de un număr mare de ani. Până în prezent, cei mai frecvenți la cazinouri sunt Baby Boomers (adică persoane cu vârste cuprinse între 52 și 70 de ani), dar pe măsură cu trecerea timpului, va fi interesant să vedem cum se vor adapta cazinourile pentru a atrage noi clienți, mai exact un public tânăr, cunoscut sub denumirea de Millennials.

Industria jocurilor de noroc caută în permanență modalități de a oferi cele mai atractive stimulente, indiferent dacă este vorba de puncte bonus, jocuri gratuite de sloturi sau alte beneficii. Toate aceste metode sunt în mod tradițional tehnici eficiente, care oferă rentabilități bune la cazinou.

Dar este acesta cel mai eficient mod de a ajunge la Millennials sau pentru ca unele cazinourile să se ridice peste concurență? Ei bine, răspunsul ar putea veni chiar din partea Influencerilor!

Funcționează Influencer Marketing în industria cazinourilor?

Influencer Marketing funcționează în industria cazinourilor sau în orice altă industrie, cu condiția să fie făcut corect. Există multe piese de puzzle atunci când vine vorba de desfășurarea unei campanii de marketing de succes pentru influenceri. Dacă una sau mai multe piese din acest puzzle de marketing se amestecă, șansele de a avea un impact semnificativ se reduc drastic.

Articole recomandate:
Taberele verii pentru elevi s-au mutat în mediul virtual: Easy Breezy Summer Camp de la Novakid

Așadar, influencer marketing v funcționa foarte bine în cazul cazinourilor, deoarece piața este masivă și continuă să crească de la lună la lună, pe măsură ce noile jurisdicții legalizează și licențiază cazinourile online. Operatorii de cazinouri pot folosi puterea influencerilor prin campanii creative, măsurând rezultatele în mod continuu și făcând modificări pentru a spori eficiența campaniei.

Marketingul prin intermediul influencerilor ar putea deveni o baghetă magică pentru cazinouri în viitorul apropiat.

84% dintre Millennials (deci din publicul tânăr și foarte tânăr) sunt prezenți în permanență pe rețelele de socializare, în timp ce doar 66% din generațiile de peste 30 de ani sunt activi în mediul online. Așadar, o bună modalitate de a atrage un public tânăr este prin intermediul social media.

Influencer marketing este mai mult decât celebrități și sportivi. O tendință recentă și în plină expansiune în acest domeniu este implicarea vedetelor din social media și a micro-influencerilor pentru distribuirea conținutului de marcă. Vedetele din rețelele de socializare sunt clasificate ca persoane care nu sunt neapărat vedete, dar au totuși un număr uriaș de fani.

Deci, de exemplu, există oameni pe YouTube care obțin 2 milioane de vizualizări pe fiecare videoclip sau un blogger care atrage 700.000 de oameni care îi citesc conținutul. Aceasta este considerată o vedetă de pe rețelele de socializare. Micro influencerii sunt persoane private cu între 250 și 5.000 de adepți. Toate aceste resurse pot fi utilizate cu mare succes în promovarea cazinourilor online, iar industria a înțeles din plin acest lucru.

Influencer marketing de succes

Cazinourile online continuă să concureze acerb pentru cota de piață. Majoritatea au tendința de a încerca să depășească concurența oferind noilor jucători bonusuri profitabile, oferte speciale și beneficii exclusive pentru a-i determina să se înscrie și să fie loiali brandului lor. Cele mai mari trei provocări cu care se confruntă cazinourile online sunt aducerea traficului calificat pe website, transformarea vizitatorilor în clienți și transformarea jucătorilor în clienți fideli care continuă să revină pentru mai mult.

Majoritatea cazinourilor online continuă să se concentreze pe sporirea ofertelor de bonusuri de bun venit, creșterea bugetului de publicitate și împingerea afiliaților lor pentru a genera mai mult trafic.  

Cu toate acestea, multe cazinouri încep să înțeleagă potențialul recrutării influencerilor și au condiții de remunerare foarte bune dacă un influencer aduce trafic către site-ul lor. Favoritul influencer, Slots LV, oferă un model de venituri foarte puternic bazat pe comisioane, dacă puteți ajunge jucătorii la cazinoul lor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here