Au trecut mai bine de o sută de ani de când Alexander Graham Bell a inventat telefonul, acest instrument care de-a lungul anilor a conectat persoane dar și companii cu clienți într-un mod facil și eficient.

Era digitală în care trăim astăzi a schimbat mult însă nu numai modul de funcționare al acestui dispozitiv, ci efectiv întregul mod de comunicare. Astăzi, centrala telefonică virtuală care funcționează prin desfășurarea apelurilor telefonice prin intermediul Internetului și păstrarea datelor într-un cloud, nu numai că oferă companiilor posibilitatea de a se conecta mai ușor cu clienții săi, dar a redus cu mult și costurile asociate întregului sistem de telecomunicații.

Cel mai mare avantaj pe care l-a adus această tehnologie are legătură directă însă cu dezvoltarea și transformarea afacerilor, indiferent de domeniul în care acestea activează. 

DotroTelecom îți oferă soluția SmartPBX, un sistem de telecomunicații simplu de implementat care funcționează doar cu o conexiune la Internet, o aplicație și un device, de orice natură ar fi acesta: telefon mobil, pc sau tabletă. Îți aduce eficiență în comunicarea cu clienții, mărește productivitatea angajaților și îți reduce cu mult costurile asociate acestui tip de activitate. Cu pachete lunare la costuri predictibile, fără să ai o perioadă minimă contractuală, vei avea propria centrală call center care va aduce plus valoare activității tale și te va ajuta în fidelizarea clienților.

Odată implementată, Smart PBX de la DotroTelecom îți va aduce avantaj competitiv și îți va dezvolta afacerea:

  • Imaginea companiei tale va fi îmbunătățită

Pentru simplu motiv că vei fi la dispoziția cererilor clienților tăi în orice moment, le va da acestora încredere în compania ta și în calitatea produselor și a servciilor tale. Datorită funcțiilor pe care le oferă, centrala telefonică virtuală te ajută să ai mesaje personalizate pentru clienți, îți oferă posibilitatea să înregistrezi mesaje de la clienți în caz că aceștia sună în afara orelor de lucru și îți va permite să revii către ei în cel mai scurt timp. Apelurile nepreluate și timpii mari de așteptare pentru a prelua un apel de la un consumator sunt de domeniul trecutului. Mai mult, ai posibilitatea de a-ți seta propriul număr de telefon care să fie personalizat, astfel încât clienții să îl rețină foarte ușor.

  • Productivitate și flexibilitate mare pentru angajații tăi
Articole recomandate:
Dictionar roman german

Lucrul în sistem de home office sau de la distanță a crescut mai mult ca niciodată. Angajații tăi pot folosi sistemul fără să mai fie nevoie să fie fizic la birou. Pot răspunde clienților și le pot rezolva cererilor, oriunde s-ar afla.  Acest sistem permite angajaților să își folosească telefonul de serviciu și să nu fie fizic la birou, în același timp.

  • Costuri reduse

Costurile sunt mult reduse întrucât nu mai este necesar nici să achiziționezi echipamente și nici să le instalezi fizic. Aplicația poate fi instalată direct pe laptopul angajaților și folosită imediat. Nu mai este nevoie nici să plătești pentru mentenanță sau reparații, dar nici pentru trainingul angajaților. Aplicația este ușor de folosit chiar și fără să știi prea multe noțiuni tehnice.

  • Scalabilitate instantă

Dacă îți vei crește numărul de angajați,  numărul de interioare de care ai nevoie poate fi instant mărit.

  • Datele sunt în siguranță și pot fi accesate oricând

Stocate într-un cloud, toate informațiile sunt sigure orice s-ar întâmpla, și pot fi accesate oricând.

  • Sistemul are funcționalități multiple ce pot fi ușor customizate pentru tine
  • poți să îți alegi un număr favorit care să reprezinte cât mai bine businessul tău și să fie ușor de reținut. De asemenea, ai un singur număr de contact prin care clienții pot interacționa cu orice departament din compania ta, în funcțiile de nevoile lor
  • ai o situație completă despre apelurile primite/efectuate/pierdute și poți vedea în timp real numărul de apeluri în desfășurare dar și cum sunt tratate acestea de către angajați
  • poți înregistra apelurile venite de la clienți și nemulțumirile acestora pentru a constitui o bază pentru a-ți îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor
  • ai funcții avansate de call center: cozi de așteptare, ascultare apeluri, muzică în așteptare, transfer și redirecționare de apeluri, desfășurător de apeluri, voicemail, pop-up fișă client sau identificare automată apelant și notificări pe email cu toate apelurile pierdute de la clienți

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here