Orice deținător de afaceri își dorește ca activitatea pe care o desfășoară să aibă cât mai mult succes, însă în prezent, succesul unei afaceri depinde într-o foarte mare măsură de cât de bine este prezentată afacerea în mediul online. Cu alte cuvinte, pentru ca o afacere să aibă succes este crucial să fie prezentată printr-un site bine conceput și optimizat, un site care să prezinte cât mai bine produsele sau serviciile. Un bun website transmite în mod corespunzător povestea din spatele companiei și brandului pe care îl dețineți, în timp ce poziționează produsele și serviciile pe care le oferiți ca fiind cele mai bune soluții pentru potențialii clienți. 

Recomandat este să colaborați cu o agenție web design care se poate ocupa de proiectarea website-ului, asigurându-se că nu vor lipsi acele elemente care fac ca un site web să fie cu adevărat profesional. În cele ce urmează, vom aduce în discuție doar două astfel de elemente indispensabile din structura unui website. 

1. Copie relevantă. Crearea unei copii relevante poate părea o sarcină descurajantă. În linii mari, aveți un produs sau un serviciu excelent și acum trebuie să transmiteți clientului valoarea acelui produs sau serviciu într-un mod cât mai convingător. O firmă web design poate crea o copie relevantă pentru o pagină de produs sau de serviciu care să sporească eficiența site-ului web. Primul pas constă în stabilirea acelor probleme pe care produsul sau serviciul le rezolvă. Cercetați ce cuvinte-cheie ar putea folosi clientul atunci când caută o soluție la problema cu care se confruntă, după care elaborați o copie care arată clientului cum produsul sau serviciile pe care le oferiți rezolvă aceea problemă și asigurați-vă că utilizați cuvintele-cheie pe care le-ați identificat. 

Articole recomandate:
IT-Sh.ro iti ofera posibilitatea de a plati in rate si de a inchiria echipamente pentru sediul firmei

2. Call to Action. Call to Action (CTA) este un instrument esențial care sporește eficiența site-ului web. Un CTA încurajează vizitatorii unui site web să acționeze într-un anumit fel. În general, un CTA evidențiază și mai mult care este scopul acelui website – de exemplu, cumpărați acum, abonați-vă astăzi sau înscrieți-vă la newsletter. Datele au arătat că este necesar să ghidați vizitatorii în timp ce navighează pe site-ul pe care îl dețineți  și să vă asigurați astfel că iau deciziile pe care vi le doriți. Gama de servicii web design cuprinde și dezvoltarea unui CTA perfect. Mai întâi, va trebui să decideți care este obiectivul site-ului web (doriți să colectați cât mai multe adrese de e-mail pentru furnizarea unui newsletter lunar sau doriți să faceți vânzări directe?). După ce ați stabilit care este obiectivul website-ului, o companie web design poate crea un CTA clar și concis, care este ușor vizibil pe website. În general, este indicat să plasați CTA în partea de jos a paginii, pentru ca vizitatorul să aibă la îndemână toate informațiile necesare pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză. Unele site-uri web plasează CTA în partea de sus a website-ului, astfel încât vizitatorii să nu mai fie nevoiți să deruleze pagina până în partea de jos. Totuși, este recomandabil să nu integrați Call To Action în mijlocul paginii web, deoarece nu va fi vizibil și se poate pierde printre celelalte forme de conținut. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here